Åttis pjuck och världsekonomi.

Var ute på lite ärenden i dag. Lämnade tillbaks några julklappar. Var inne en sväng på Ross och kollade om de hade några fina skor. Det hade de inte. Men däremot hade de dessa:



Hellooo, Bröderna Herreys, vart är ni nånstans??  Ni har tappat era "gyllene skoooooor"!! Haha!




Köpte ett par nya örhängen och en glasring på worldmarket. Och de hade 75% rea på all julmat, så jag köpte en massa julmust. Hahaaa! Nu har jag ett tag. På walmart köpte jag tre par nylonstrumpbyxor

Tom kom hem från jobbet och berättade om en artikel han läst om USA´s ekonomi i framtiden. Det bådar inte gott för det här landet...Ska börja planera lite för framtiden den kommande veckan. Han har alltid pratat om att flytta till Sverige en dag. Jag har alltid strävat emot det, för jag älskar verkligen det här landet. Men man vet aldrig. Tror förstås inte att det kommer att bli speciellt mkt bättre i Sverige heller, för den här krisen vi har här i USA kommer att sprida sig världen över.

Tog en långpromenad med Peanut nu i eftermiddags.  Det var blåsigt, men skönt ändå efterssom solen sken i dag. Tror att vi hade en 5 grader varmt i dag eller nåt.
Minns ni denna bild jag tog i höstas?



Jag tog den här i dag:



Nu ska jag strax äta middag. Har lagat till paella i kväll. Ha det bra alla!

Kommentarer :

#1: anjocapi

Åh, det är fantastiskt att se de olika årstiderna på samma motiv!!

Om ni flyttade till Sverige, vart skulle ni hamna då?

Ha ett riktigt Gott Nytt År!

Kram!

skriven
#2: Ulrika

Flytta till Sverige? Tycker faktiskt att du borde lyssna mer på din man!! Go Tom, go Tom, etc...

skriven

Kommentera inlägget här :