Min turkosa pyjamas.

(Skrivet fredag kväll. Glömde posta efterssom N ringde.)

Slutade klockan 20 i kväll. Kl. 20.10 så hade jag min turkosa flannel pyjamas på mig.  "That was quick" skojade Tom.  :-D Det är det bästa som finns. Att komma hem från jobbet och tvätta av mig sminket och ta på mig en pyjamas.  Och självklart utan bh också. Haha! 
Det var okej i dag på jobbet. Inte så mkt folk som det brukar vara under denna helg. Alla känner av pengakrisen just nu. Även fast bensinpriset har sjunkit till under två dollar per gallon, så vill inte folk från Kalifornien komma hit. Det är därifrån Reno får sitt största klientel (stavning?).  Tom kom och hämtade mig från jobbet. På radion så sa dem på nyheterna att "antalet fattiga människor har ökat och det sprider sin in i suburbia". Det är läskigt att höra. Vart ska det här sluta egentligen? Kommer Obama kunna göra situationen bättre? We´ll see.

Kommentarer :

#1: Pia

BH:n är typ det första som åker av då jag kommer hem.. Skulle aldrig ha på mig bh om det inte vore för att kläderna sitter bättre och folk ska inte behöva se mina bröstvårtor! Hahaha.. Mysdress eller pyjamas äger! Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :