Vår helg.

Vår lördag var en härlig dag. Jag berättade vad vi gjorde mitt på dagen redan. När vi kom hem så tittade vi på Gran Torino men Clintan. Har ni sett den? Oj vad bra den var! Efter det åkte vi och grillade nere vid floden. Det var väldans trevligt! Och gott!

I dag är det söndag, och jag har inte gjort mycket...klockan tolv skjutsade Tom mig till Universitetets bibliotek, och jag satt där och läste i fyra timmar.  Förberedde mig för morgondagens klass. Just nu läser vi om Freud, Erikson, Piaget, och andra "teorister".  Har ju läst om dessa en massa gånger förut, så det är repetition för mig. Men det är rätt intressant i alla fall.

Nu är jag hemma, och Tom håller på att laga kyckling vingar. Till det ska vi äta våra nyplockade majskolvar och bönor. Mums!
Jag är superhungrig...ska se om det finns nåt att tugga på innan middagen är klar.

Månen som kommer upp över bergskanten.


Aaahh!


Kommentera inlägget här :