Ensam

Jag trampade på en geting (eller kanske var det nåt bi av slag) i morse när jag var ute och vattnade. Taggen satt kvar i foten, och jäklar vad ont det gjorde!  Tur att jag inte är allergisk i alla fall.

Som ni vet så är jag jakt änka nu. Tom åkte i går eftermiddag och jag är ensam till och med söndag, kanske måndag. Usch, inte kul. Jag saknar honom redan. Det är dock skönt att vara ensam i bland, men fem-sex dar är länge ju! Jaja, får hålla mig busy tills han kommer hem. 

Föresten, i går kväll kollade jag på en svensk film på tv. Tillsammans heter den, från 2001. Har ni sett den? :-D Haha! Den var rätt skoj.

Nu ska jag fortsätta rensa bland mina skolböcker....avslutade inte det i går.   Efter det ska jag i väg och köpa lottery tickets till Kaliforniens lotto. Vi hörs sen!

Kommentera inlägget här :