Lat lördag.

Inget speciellt har hänt. Jobbade i dag. Ska även jobba i morrn och på måndag. Sen har jag semester i en vecka. Har inget speciellt inplanerat. Tom och jag ska hitta på nåt nästa helg. Han föreslog att vi skulle ut och campa, men jag är lite rädd att det kommer vara för kallt ute. Vill inte vara kall. Då är jag hellre hemma och sover i min egen säng. :-D

Klockan är bara 19.30 men jag är verkligen trött. Skulle gärna gå och lägga mig nu, men det är fortfarande ljust ute. Inte kan jag gå och lägga mig nu...men jag sitter verkligen och klipper med ögonen nu. Jag har börjat läsa en ny bok. Steinbeck´s East of Eden.  Den är jättebra! Har bara läst några kapitel, men jag är helt inne i den. Älskar att läsa såna böcker....man går och tänker på den hela dagen, och undrar vad som kommer att hända.

God Natt på er!

Kommentera inlägget här :