Forsta dagen i det stora applet.

Nu ar vi antligen har! Resan hit gick bra, men var hemskt lang. Vi kom fram till Connecticut (CT) runt 22 tiden i gar kvall (tisdag). Vi tog oss en sovmorgon i mors, klev inte upp forrans vid tio tiden. Runt 12 var vi i NYC. Vilken underbar stad det ar! Jag har tagit en del bilder, men det verkar inte som om jag kan uppladda dem till datorn jag anvander tyvarr.

Vi har i alla fall sett Times Square dar jag tog kort med The Naked Cowboy (ar det nan som vet vem det ar?), atit pizza pa Original Famous Ray, tagit en fika pa FIKA ,en svensk coffee shop. Vi tog med oss fikan till Central Park (chokladboll, hallongrotta, och en kladdkaka + mocca).

Vadret ar mulet i CT, men solen sken i NYC. Klockan ar lite efter 18 nu, och vi ska ut och ta en ol snart. Jag ser fram emot annu en dag i NYC i morgon.

Kram pa er!!

Kommentarer :

#1: Gubben

Nu längtar jag tillbaka!

Har också fikat på svenska coffeshoppen, tog en semla och kaffe!

Ett tips ta en av de rundtursbussar som finns. Nu kan lösa en biljett som bi använder i 48 timmar då får ni åka med en båt utan för frihetsgudinnan samt en kvällstur.

Ta en budweisser för mig på Hard Rock café!

Ha det så trevligt!!

skriven
#2: Isabell

Jag har kort pa the naked cowboy ocksa. ar han dar en??? Jag var dar for 5ar sen. Men det kanske ar en annan kille nu?

skriven
#3: Anna

Hej! Naked Cowboy har vi allt hört talas om i vår lilla del av världen. Ser fram emot att se bilder sen från er trip! Jag har lagt upp receptet på pajen du ville ha i bloggen så det är bara att åka hem och baka sen! ;) Kramis Anna

skriven
#4: Ulrika

Läste i tidningen för nån månad sen om att den där nakna cowboyen förrättar vigslar. Tror ändå att jag o Peter valde rätt när det blev en drive-in-vigsel i Västerås!

skriven

Kommentera inlägget här :