Monday!

Har precis haft lektion, min sista for den har teminen i den klassen. Torsdag ar en sa kallad "study day" och om en vecka har vi det sista provet. Bara nio dagar kvar nu gott folk....NIO! Men vem raknar? ;)
Efter att jag var pa bibblan i gar sa korde jag till Worldmarket och inhandlade en stor burk med Nyakers Pepparkakor, och en himla massa julmust. Vi gloggade ju som sagt i gar, och Tom ville absolut ha de pepparkakorna. Gloggen blev foresten jatte god! Drack det lagom tills sang dags, sa jag sov som en stock. :-) Det var sa mysigt med tanda ljus och advents staken pa...
Men i dag ar det tillbaks till verkligeheten. Jag sitter fortfarande i skolan, men jag ska dra mig hemat nu. Jag vill ga och gymma, men jag har fortfarande den har jakla forkylningen som sitter i nasan, kanske jag bara ska gora lite yoga hemma i stallet. Och ta mig en liten lur. Det ar min tur att laga middag i kvall, och jag kommer att gora marinerade kycklingvingar....Smaskens! 

Sa nu ska jag ga! Vi hors lite senare! 

Stor mandagskram pa er!  

Kommentera inlägget här :