Blandade bilder.





Visst ser han glad ut? Han har det verkligen roligt uppe i hundparken.


Så stolt över sin pinne han hittat.


Härliga höst färger.


Fin bild på Tom.


Tagen i morse. Vilken sömntuta han är!




Snyggve dricker vatten på en hike i Hidden Valley.


En jeep långt uppe i bergen...Hur kom den dit tro?


Roligt med sprutor i skolan.


En godis hylla på Walmart. Ska dit i dag och köpa en påsa bara i fall det kommer ungar hit i morgon.


Prövade kläder på 4ever 21.


Min lille muslim hund.



Vi på Lincoln Lounge.


Vad tänker han på egentligen? :D


Jag gillar choklad, jag gillar bacon....men de två i en kombo? Jag vet inte...jag köpte den inte, så jag vet inte hur den smakade.


Kul med dockorna i plugget.




Tagen i morse på väg hem från att ha lämnat golfen på reparation. Det ligger en kyrkogård här i närheten. Härligt höstväder!

Kommentarer :

#1: D E L L A

sv; Hahah wow, inte lite blickar va!

Blir kanske något sånt när jag kan ut och festa.. Om några år ^^

skriven
#2: Camilla

Halla! Brukade ju folja din blogg forut men tappade bort adressen nar jag skaffade ny dator. Du far garna lanka till min blogg, jag har inga lankar uppe pa min sida an men jag ska fixa det :-) Din hund ar ursot forresten, verkar vara en riktig personlighet!

skriven
#3: Pia

Jag älskar bilderna då Mr P ligger nedbäddad.. Kan man se mer nöjd ut?! ;o)

Fina bilder i övrigt också.. höstfärgerna.. mmmm!

skriven

Kommentera inlägget här :