2011 i bilder....


Januari:

Två månader kvar av graviditeten....Kände mig enorm. Jag fick sluta jobbet och vara hemma....fick knappt gå ut med hunden. SPenderade mesta tiden på soffan kändes det som.

Februari:

Så här såg jag ut på min babyshower! Det var en trevlig kväll!

Min tårta!


Tom och jag var bjudna att fira Kinesisk nyår. Det var en otrolig middag!

Mars:

Åttonde mars kom hon till världen genom akut kejsarsnitt! Vår alldeles egna lilla mirakel!



April:

En månad gammal....Det här är första badet, och hon skrek sig i genom det. :) Nu älskar hon att bada!

Maj:

Hon började le!


Min första mors dag!


Mormor (min mamma) kom hit och hälsade på! Det var underbart att ha henne här! Vi saknar henne!

Juni:

Vädret var fint och vi spenderade en hel del tid på en filt ute i trädgården.

Mormor köpte vagn åt oss, och premiär åkturen var uppe i Lake Tahoe.

Amelia fick en egen stol.

Juli:

Amelia fick börja med "riktig" mat-vattnig gröt. :)

Augusti:

Skaffade pass.....


Familje porträtt!

September:


Började simma.

Oktober:

Fick första tänderna....

Började sitta upp....

Firade första Halloween...

November:

Gungade för första gången. Hon somnade nästan. :)



Hjälpte till att kratta löv ute i trädgårn!

December:


Första julafton!

Som ni ser så handlar det mest om Amelia. En stor omställning i vårt liv efter så många år som det bara har varit vi två (eller tre om man räknar Peanut). Nåt jag inte vill byta mot nåt i världen!

Kommentera inlägget här :