UL i morse (igen).

Det var ett kort ett. Kollade bara mängden på fostervattnet och blodtrycket i kapillärerna i placentan....Allt såg fint ut. Fick en liten 2D bild på en fot. :-) Hon ligger längre ner i bäckenet än förra veckan, och det känner jag verkligen av genom trycket på blåsan och att det är svårt att kliva upp från liggande position.  Jag kommer antagligen sättas i gång den 16:de eller 17:de mars, om hon inte har kommit av sig själv då förstås. Underbart! Jag är så redo!

Jag håller föresten på att bli förkyld här nu. Inte kul. Snorig, och så har jag lite ont i halsen. Vädret här är ju förrädiskt....solen skiner och det är varmt, men vi har fortfarande en massa snö på backen. Så jag skippar halsduken och vevar ner rutan på bilen när jag är ute och kör. :-)

Nu är det dags för lite lunch!

Kommentera inlägget här :