Scoooore!

I dag var vi och fotograferade Amelia i en studio här i stan. Vilka söta bilder det blev! Hon hade på sig sin julklänning. Försökte hitta en tomteluva eller nåt att ha på hennes lilla huvud, men hittade inget. Men så söt hon var ändå! Lilla gullungen min! Nancy mötte oss i mallet, och hon hjälpte mig att välja bilder. Sen åt vi lunch och snackade lite, innan vi gick runt en stund. Sen åkte vi förbi Worldmarket innan vi åkte hem. Jag ville se om de hade julmust, och det hade dem! Köpte sex flaskor och ställde in de långt inne i skafferiet. Det är bara jag som dricker det här hemma. Nu är vi i alla fall hemma och jag och Amelia sitter och fikar lite. Jag dricker en vanilla latte och äter pepparkakor, och Amelia äter mosad banan med kex till. :) Ha en fin tisdag allihop!

Kommentera inlägget här :