Hotell.

I eftermiddags så checkade jag och Amelia in på ett hotell på Vasagatan. Ska träffa lite vänner och sovenir shoppa är det planerat....och bara vara. Njuta av de sista dagarna här i Stockholm. På onsdag bär det hem igen. Det är otroligt vad sjukt fort de här veckorna har gått. Jag ser fram emot att komma hem och komma in i vanliga rutiner igen.
 
I dag träffade jag min moster. Det var väldigt trevligt att träffa henne igen. Vi fikade lite på Kungsholmen, och sen promenerade Amelia och jag tillbaks in till stan igen. I morgon ska jag träffa ett par vänner som jag gick på högstadiet med. Ska bli roligt. Jag hoppas på att vädret blir fint. Ska in till Gamla stan och shoppa lite.
 
Amelia sover nu i alla fall. Jag har laddat upp med godis, teve, bok, och dator nu. En riktig vild fredagskväll med andra ord. ;)

Kommentera inlägget här :