Torsdag.

Vilken dag det har varit. Amelia fick feber i går igen. Nu tror jag att det är kindtänderna som är på g faktiskt. Hon gnäller ett sånt där riktigt gällt skrik, näsan rinner, och så äter hon knappt nån vanlig mat alls.
Och som grädden på moset så har To.m blivit sjuk. Man kan nästan tro att han är döende eller nåt. Han kom hem tidigt från jobbet och la sig en stund. När han klev upp gick han runt och suckade och stönade, och så såg han riktigt sjuk ut. Staaaackarn! ;)
Jag försökte mig även på att baka semlor i dag, men det gick inte alls. Ni ska se hur bullarna ser ut! Jag ska försöka igen i morgon.
I morgon föresten...då ska jag i väg och ta fingeravtryck klockan 13. Kort ska tas av mig också, så jag ska ta och göra mig snygg. :-D

Och grattis till Victoria och Daniel föresten till lillprinsessan!

Här är lilla sjuklingen i dag:

Kommentarer :

#1: mamma

mormor finaste<3

skriven

Kommentera inlägget här :