Tisdag.

Vi har haft långhelg här i helgen, Memorial Day, så vi har haft det riktigt mysigt i tre dar. Grillat, shoppat lite, kollat på film, och bara varit.

Så i dag är det "måndag" för oss, och jag var tillbaks till gymmet igen för en till omgång av kick ass Crossfit. I början av varje klass så värmer vi upp genom att springa runt byggnaden. Typ 400 meter är det. Förra veckan kunde jag inte göra det utan att stanna. Men i dag gott folk gjorde jag det! Hahaa! *Stolt*. :)

Nu sitter jag här på soffan och jäser typ. Har duschat, ätit middag OCH efterrätt, och vi ska strax titta på tv.

I morgon ska jag lämna in Golfen på lagning. För ett tar dagar sen så blinkade termostat (?) lampan till, och det har aldrig hänt förut. Jag hoppas att det inte kommer att bli en 1000 dollars räkning. :/

God kväll på er!

Kommentera inlägget här :