Windy City.

Blåsvädret fortsatte i dag. Riktig snålblåst var det hela dagen. Vi var ute på en promenad ändå, och den var väldigt uppfriskande. Sen åkte vi ner på Walgreens där jag köpte hudkräm och ett par nya nagellack. Det var typ hela vår dag. Amelia sov i två och en halv timma mitt på dagen. Jag hann också ta mig en liten lur faktiskt, brukar jag aldrig göra typ.
Sen lekte vi resten av eftermiddagen. Jag läste för henne, och jagade henne runtom i huset. Jag brukar säga "Nu kommer jag och tar dig!", så när hon vill att jag ska jaga henne så säger hon "kommer och ta dig". Så gulligt! Hon skriker i alla fall av skratt när jag tar henne. :)
Jag lagade i alla fall chili con carne till middag och bakade bröd med. Sen klockan halv sex stack jag i väg på Zumba med en kompis. Det var kul och känns så bra! Får mig alltid att sova så gott på nätterna.
 
Nej, nu ska jag glo på dumburken!

Kommentarer :

#1: Gubben

Känner ni av stormen något där du bor? eller är det bar området runt New York som drabbats?

Svar: Nej, vi är alldeles för långt borta för den stormen (tack och lov).
Desertchick

skriven

Kommentera inlägget här :