Mitt i Veckan.

Vi kom precis hem från gymnastik. Oj, vad roligt Amelia hade! Hon upptäckte deras låååånga trampolin de har där. Jag filmade henne, ska lägga upp den senare. Hon såg för rolig upp när hon sprang på den. :)
När vi kom hem så fick hon ett litet "meltdown", bara låg på badrumsgolvet och grät .Hungrig och trött var hon. Så vi åt lite spagetti och köttfärssås från i går kväll, och så fick en flaska mjölk. Sen ville hon "ligga soffan, titta Dora" och det fick hon. Efter fem minuter tittar jag till henne, och då har hon somnat. Ska låta henne sova en liten stund. Hon har inte tagit nån lur de senaste dagarna, och så har hon somnat vid sju tiden på kvällen, och sovit i nästan 12 timmar. Vill fortsätta att det ska vara så!
 
Nu har jag precis skrivit upp mig på en yoga klass i kväll också! Nej, nu ska jag vila ögonen i två sekunder innan fröken vaknar. :)

Kommentera inlägget här :