Blandat.

Jag jobbar på min förlossningsberättelse just nu, så att ni får läsa vad som hände den dagen tvillingarna föddes. :)
 
Här är allt bra. Söndag I dag och jag bara luffsar runt här hemma. Amelia och jag har bakat sugar cookies och nu är hon ute på en liten promenad med Tom och Peanut. Tvillingarna har précis somnat om igen efter att ätit och bajsat.
 
Jag kallade mig själv för "trebarnsmamma" häromdagen, och jag kände lyckan i hjärtat. Helt otroligt att man kan känna så mycket kärlek till alla barn. Jag kan inte se mig mätt på Axel och Ingrid. De är så små, speciellt Ingrid. Ni ska se henne.... :)
 
Jag återkommer senare, men här är en bild på twinkisarna på BB. Ingrid till vänster. Hon kom ut med ögonen öppna och var och är fortfarande väldigt alert, jämfört med brorsan som knappt kan hålla ögonen öppna.  :)
 
 
 

Kommentarer :

#1: eastcoastmom i Connecticut

Fantastiskt! Njut och ha det bra allihop.

skriven
#2: Martina

Så häftigt att man redan vid födseln så tydligt kan märka de olika personligheterna!

Svar: Ja verkligen! Ska bli så roligt att se de växa upp och se hur de utvecklas. :)
Desertchick

skriven

Kommentera inlägget här :