Solo.

Andra dagen som jag är ensam här hemma med barnen. Det är ju en omställning från att ha haft mamma här som jag alltid kunnat ge en gråtande tvilling till när det behövts. Vaknar de och gråter samtidigt nu, så sätter jag de I varsin babysitter och jag sitter I mitten och matar de med flaska. :)
Saknar fortfarande mamma! Det suger verkligen att bo så här långt just nu. Det har varit så härligt att ha henne här. Speciellt för Amelia. Hon älskar verkligen sin "mojmoj" (svårt att säga R). :)

Nej, nu ska jag få ändan ur och få nåt gjort.

Kommentarer :

#1: Lisa

Förstår att det måste vara jobbigt att klara två stycken själv! Men du verkar ha hittat en smidig lösning. :)

Sienna klarar inte heller R, men brukar byta det mot L. Låter som en liten asiat. :P

skriven

Kommentera inlägget här :