Viktnedgång.

Sammanlagt gick jag upp 30 kilo under graviditetens gång. Jag vägde nästan lika mycket som Tom. Nu är det lite över nio månader sen tvillingarna föddes och jag har gått ner 24 kilo. Bara sex kilo kvar. Jag har ätit Dr Fuhrmans diet i ca.tre månader nu, och det är verkligen en superdiet! Det är en vegansk (heter det så?) diet, men jag fuskar lite och äter kyckling och fisk i bland.
 
Jag mår verkligen så mycket bättre nu! Innan jag började med dieten, så kände jag mig verkligen helt blah. En kompis tog kort på mig och skickade det till mig och när jag såg det skrev jag tillbaks till henne att hon INTE fick ta kort på mig igen tills jag gått ner i vikt. :/

Förra veckan tog hon kort på mig igen, och skickade det till mig. Nu kunde jag se skillnaden från några månader sen, och jag sa det till henne. Den dagen hade jag även kommit i ett par skinny jeans som jag inte haft på mig på länge. Det är verkligen en boost! :)
 
Jag rekommenderar verkligen hans diet! Vi beställde nyligen hans kokbok också och den kom på posten häromdagen. Sitter och kikar i den nu, och ska planera veckans måltider. :)
Taggar: Dr Fuhrman, diet;

Kommentera inlägget här :