Hm.

Det där "ett foto om dagen" kan jag ju bara glömma. Har inte haft tid att göra det. Ja, tanken var god i alla fall.

Vad har jag gjort då? Försökt komma i julstämning men det känns som om julen kom så snabbt i år. Vart tog hela december vägen??? Vi har bakat och gjort julgodis. I dag ska vi handla resten av maten som behövs. Som vanligt ska jag grava min egen lax och det tar två dar. Så jag ska strax skriva lista på vad som behövs.

Jag har även börjat jobba igen! Jag jobbar som croupier (igen). Alltså det är ju så himla roligt! Jättekul att träffa folk och prata och ha kul. Det inte så roliga är att jag känner att jag hellre vill sova i min egen säng än att vara uppe till fem på morgonen. Men detta är bara temporärt. Så fort vi betalat av bilen slutar jag!
 
Nej, nu ska jag sluta! Ska dricka en kopp chai té och skriva lista!

Kommentera inlägget här :