Fyra månader.

Det är nog det längsta jag inte har skrivit nåt på. Känner ofta att jag vill komma i gång med bloggandet igen, men att sitta ner och ta sig tid att skriva ett inlägg är inte det lättaste. Plus att jag känner att jag inte vill dela med mig av allt  det riktigt privata så här heller. Vad ska jag då skriva om då om inte det privata? :D
 
Twinsen är 19 månader och växer så det knakar. Axel är en riktigt stor kille (precis som Tom). En liten muskelknutte som springer fort och håller på att lära sig att hoppa upp och ner. Ingrid lärde sig att gå bara för en månad sen eller så. Hon tog sin goda tid på sig. Äntligen så! Allting är så mycket lättare nu tycker jag. Vi kan åka till olika ställen och jag behöver inte släpa med mig vagnen överallt. Härligt! Hon pratar en del (mkt mer än Axel), älskar böcker, och har ett humör som heter duga.

De har börjat pussa varann god natt. Det är ju så sött så man bara dör lite grann! De älskar att vara ute, hoppa på trampolinen och leka med vatten. Typiska 19 månaders antar jag.

Livet börjar bli lättare tycker jag. Så skönt att de börjar bli äldre. Amelia också för den delen. Mindre än ett år så börjar hon Kindergarten. Det ska bli intressant tycker jag. Hon är så himla smart (klart jag tycker det ;) ), har humor, och stor fantasi. Hon pratar även otroligt mycket! Non-stop dagarna i ändå. Hennes svenska har utvecklats nåt enormt över sommaren. Jag hoppas på att Axel och Ingrid kommer att vara lika duktiga med svenskan som hon är.
 
Annars då? Jag jobbar på som vanligt under helgerna. Planen med jobbet var ju att betala av bilen fort. Det är nästan avklarat! Fantastiskt! Vi har lite andra planer för framtiden, men jag berättar det när vi har nåt de målen. :)
 
Nej, ha  det fint! JAg ska försöka skriva lite oftare, inte var fjärde månad. ;) Men jag finns på instagram om ni vill hänga med på min vardag.

Kommentarer :

#1: Gubben

Skönt att läsa att livet rullar på som det ska. Länge sedan jag besökte din blogg, fast du verkar bara skriva här var fjärde månad och då är det dags för ett nytt inlägg snart:-))!

skriven

Kommentera inlägget här :