Barret klipptes och klänning inköptes.

Hemma från frissan....Jag är verkligen supernöjd med håret! Färgat mörkt, med röda slingor i. Klippte säkert av en dm. Såå skönt att ha klippt av det, jag var lite trött på det långa. Det vlev jättefint. :-)

Sen var jag på Sportsauthority och köpte en football till T. http://www.hpregional.org/departments/special_ed/jstrehl/football.jpg Kollade även på nya runningshoes, men jag ska vänta med att köpa ett par. Klarar mig nog ett par dar till. 

Haha, Polisskolan börjar på Comedy channel nu. Den har jag inte sett på hundra år typ. Minns ni den? :-D

Svängde förbi Ross (en klädaffär www.rossstores.com) för att se om jag kunde hitta ett par nya svarta finbyxor till jobbet. Men hittade inga. Köpte i stället en kort stickad klänning i beige. Hur sexig som helst! Kommer gå bra i hop med mina nya svarta mockastövlar med stillett klackar. Fin höstklänning.

Nu ska jag dricka lite is-té.   So long.

Kommentera inlägget här :