Rundtur på stan.

Hemma igen efter att varit runt hela stan. Vi började med att registrera oss på BB. Man behöver inte göra det, men det är bra att ha det gjort så att man inte behöver göra det när det väl är dags att föda barn. Vi fick även en liten rundtur, så att vi fick se rummen. Det var även en liten nyfödd bebis inne på nurseriet. Så söt! Så nu är det gjort i alla fall. Skönt att veta vart man ska gå så man inte åker till fel ställe. :-)

Efter det åkte vi till Babies r us (för femtielfte gången) så att jag kunde lämna tillbaks lakanet som jag köpte förra veckan. Bytte till ett annat i stället. Sen var det dags för lunch. Jag var superhungrig! Det blev en kalkon macka på ett ställe som jag aldrig varit på förut, Capriotti´s. Riktigt gott.

Sen åkte vill den där butiken för att kolla på en hylla, men vi hittade ingen tyvärr. Nu är vi äntligen hemma. Jag är helt slut, och kommer nog ta en liten lur. 

Kommentera inlägget här :