Fynd!

Vet ni hur mycket ersättning kostar här? Den sorten vi använder kostar runt 26 dollar. Än så länge har vi inte betalat för det. Vi har fått det gratis från vår doctor. Så himla bra alltså!
Men I dag var vi ute och åkte en sväng och vi stannade till på en affär för att köpa lite lunch. Tom gick in och jag väntade I bilen med kidsen. När han kom ut så sa han att jag måste in och kolla på en rea hörna de hade där inne. Jag gick in och de hade en kundvagn full med barnmat och välling till ett väldigt bra nedsatt pris. Den ersättning vi använder kostade bara 2 dollar per burk och barnmaten kostade bara 25 cent styck. Jag köpte all barnmat och tre burkar ersättning. Det fanns en massa burkar, men allt annat var soy ersättning, och det använder vi inte.

Så himla bra! Vilket kap!

Kommentarer :

#1: Martina

Vad är det för ersättning ni använder, någon speciell sort? Jag kan nämligen inte alls minnas att det var SÅ dyrt. Sonen drack ju bara ersättning när vi bodde i USA...

Svar: Ingen speciell ersättning alls. Den är alldeles vanlig. Enamil for newborns. På walgreens kostar den $26. Den är nog lite dyrare än andra affärer. Har inte kollat vad den kostar nån annanstans ännu.
Desertchick

skriven

Kommentera inlägget här :