Sjukstuga.

Här har alla varit sjuka förutom jag. Jag kan har helt klarat mig undan. (Ta i trä). Det värsta är att se/höra Axel och Ingrid hosta. Jag har varit i kontakt med en sjuksköterska som jobbar med barnläkaren de går hos, och där fick jag lite goda råd. Höj huvudet på sängen deras och ha på en vaporizer (luftfuktighets "maskin"). Håll koll på de, och blir det värre tex att de får feber eller börjar att "wheeze" (astma liknande symptom) så måste vi åka in med de.
 
Och än så länge har det varit ok. Men det är inte kul att höra de små liven hosta och ha sig. De är så små. Inte ska de vara sjuka ännu. :(

Kommentarer :

#1: eastcoastmom i Connecticut

Nä, småttingarna! Absolut för små. Tror lillasyster i den här familjen var rejält förkyld när hon var runt halvåret, men det är ju stor skillnad.

skriven

Kommentera inlägget här :