Lördag.

I dag började Amelia att simma igen. Den här gången utan att vi ska vara med I poolen. Jag trodde inte det skulle gå vidare, men hon hoppade bara I med de andra barnen. Så roligt att se. Och det var såå skönt att sitta på kanten och titta på henne. Lilla raringen!

Efteråt så åkte vi på en garage sale som en bekant hade. Där fick jag två säckar fulla med pojkkläder för 20 dollar! Score! Jättefina kläder och några skor med dessutom! Jag är som vanligt jättenöjd. Jag håller på att tvätta de nu och ska sortera in de I lådor tills senare.

Jag har även fått tvillingarna att somna nu, och ska plocka lite här hemma. Tom har Amelia med sig. De åkte till Walmart och så ska de tvätta vår van. Jag tvättade föresten Golfen I morse. Hittade ett ställe där de tvättar den ut och invändigt för 15 dollar. De dammsög och dammade av den. Så nu skinner den. :)

Annars då....fick lite tråkiga nyheter av en kompis...hon och hennes man har börjat försöka skaffa barn, och I går fick hon missfall. Det är inte hennes första heller. Så jag bad henne ringa och beställa tid hos en doktor på måndag för att få nån slags hjälp. Jag hoppas att hon blir med barn snart, Jag vet précis hur hon känner, eftersom jag själv förlorat två graviditeter. Det är mycket vanligare än man tror.
 
Nej, nu ska jag plocka undan!

Kommentera inlägget här :