Time for a Break!

Nej, nu tar jag en paus I bloggandet kära ni som kommer in och tittar här varje dag. Jag har inte tid att sitta ner och knåpa I hop inlägg som ska vara någorlunda intressanta. Eller ork heller för den delen. Jag är så himla trött på kvällarna, orkar knappt glo på teve. :D

Jag vet inte hur länge jag tar en paus, jag kanske till och med skriver ett inlägg I bland, men jag måste sluta känna pressen att "jag måste skriva nåt snart för det var så länge sen". Men jag lovar att jag återkommer I framtiden när det har lugnat ner sig här!

På återseende kära vänner!
 

Kommentarer :

#1: Martina

Klart att du inte skall känna någon press!
Använd bloggen till att skriva lite när du har tid och lust istället. Det är ändå rätt kul att ha kvar det man skrivit sedan när barnen är lite större.
Själv älskar jag att surfa runt bland gamla inlägg och minnas alla tokiga saker och se gamla bilder :-)

skriven

Kommentera inlägget här :