Siamesiska tvillingar och shopping.

Sa jag att Tom hittade en till Axel Holm gravering på internet till salu? Jag e-mailade personen som sålde den och bad de höra av sig till mig. Kvinnan ringde i går och nu ska vi köpa den...om allting går som det ska. Hon bor i Austin, Texas och har aldrig skickat nåt till en annan stat. Men nu ska hon tydligen göra det. Så det blir vår tredje gravering! Häftigt va?

Jag ska snart gå och lägga mig. Har jobbat hela dan i dag, och är äntligen ledig en dag i morrn. Har en massa att göra dock. Handla mat, lämna tillbaks ett par julklappar, yoga lite, och gå ut med hunden.  Kanske inte i denna ordning.  Jag skulle vilja baka lite mer lussebullar, få se om jag orkar.

Kollade på "Born in the wrong body" nu i kväll. Handlar om folk som är födda ett kön, men vill byta till det motsatta könet. Och så tittade vi på en dokumentär om siamesiska tvillingar. De här två tjejerna var med.  De är helt otroliga egentligen....det är många frågor som dyker upp i skallen när man ser dem.

Nu ska jag gå och lägga mig. God natt.

Kommentarer :

#1: Isabell

nar far vi se bilder pa dessa graveringar som du pratar om sa mycket???

skriven
#2: Ulrika

Kan det vara den här? http://austin.craigslist.org/art/972068415.html

Har aldrig hört talas om Axel Holm. Sökte på honom o fick upp en del riktigt smakfulla motiv!

skriven
#3: Ulrika

Eh, radera kommentaren ovan. Tom kanske kollar bloggen. Efterklok...suck!

skriven
#4: Ulrika

Eller jag kan ju kolla innan jag skriver. Det var ju han som hittade den. Luuuuugnt!

skriven
#5: Maria

Ulrika: Jaa det är den! Skicka gärna några länkar om honom, för vi har inte hittat speciellt mkt. :-)

skriven
#6: Pia

Ja, det var verkligen många frågor som dök upp hos mig.. Men det är ju härliga, tjejerna!!

skriven

Kommentera inlägget här :