Safe...tror jag i alla fall.

Så jag tror att jag fortfarande har ett jobb. Sms:ade med Michelle i dag som jobbade, och hon sa att de har avskedat två stycken heltidare. Men schemat för nästa vecka är fortfarande inte uppe ännu. Alla är skit stressade på jobbet, för ingen vet vem som är den nästa att bli kallade till kontoret. 
Jag ringde i alla fall till min chef för att höra mig för om jag jobbar nästa vecka eller inte, och då sa han att "jag jobbar på torsdag klockan elva". Det är det enda jag vet. Det är ju Labor Day weekend nästa helg. Storhelg, folk har ledigt nästa måndag), och jag har ingen aning om jag jobbar då. Men jag tror att jag klarade mig, de skulle inte att satt upp mig på schemat på torsdag, om de ville göra sig av med mig.
Grejen är att jag inte kan jobba på torsdag. Jag har ju klass då. Har klasser från 8 till 14 då. Så jag ska till jobbet och prata med de i morgon.

Kommentera inlägget här :