The Mom Song.

Måste dela med mig av den här videon. :-)

Kommentarer :

#1: Ulrika

Nothin´ but the truth! So help me God... (såg att det var från en kyrka) Vet du vad du tänker ge dig in på M?

skriven
#2: maria

Ulrika: Va?

skriven
#3: Ulrika

Jag menar bara att det hon sjöng var bara rena rama sanningen. När man hör hur man låter så undrar man varför man skaffade barn... hmm! (Det stod nåt om northnåntingchurch i en suddig adress nere till höger på filmen.)

skriven
#4: maria

ulrika: Ok då förstår jag. Tänker mkt på den biten också. Men man får väl stå ut då antar jag. :-)



Det var en kompis som delade med sig av den videon, men tycker liksom att den passar alla.

skriven
#5: Emma

Faktiskt en klockren och jäkligt rolig video. Tack för tipset.

skriven
#6: Pia

Den är hysteriskt kul och så sann!! Man både skrattar och gråter på samma gång när man hör henne!!! Fattar inte att hon kan sjunga så där jäkla många ord på så kort tid!! Impressed!! :o)

skriven
#7: Anna

Vilken låt-text!!

Jag vet inte vad jag säga, mer än att det är inte konstigt att man är lite trött ibland...

skriven
#8: Pia

Har länkat till detta inlägg på min sida. Hoppas det var ok?! :o)

skriven
#9: mamma

Herre jösses Maria,lät jag så där till dig o dina syskon?Jag skrattade i allafall helt hysteriskt när jag såg o hörde denna dam.kram från mammi

skriven
#10: Hedda

Ok... handen på hjärtat Maria... var det den här sången som fick dig att börja med preventivmedel igen?? :-p



kram

skriven

Kommentera inlägget här :