Andra dagen i det stora applet.

I dag var det en ratt lugn dag. Vi var i vastra delen av Manhattan, Chelsea. Jag tror vi promenerade en 100 karter eller sa i dag. :D I Chelsea sa gick vi in pa det moderna museet och tittade runt. Ar inte ett stort fan av modern konst direkt. Det ar helt sjukt att man kan slanga glas pa golvet och kalla det konst. Pff.
Vi hittade en tysk restaurang dar vi kakade lunch-- Hallo Berlin. Gud vad god mat det var da! Sen var vi och drack kaffe och at efterratt nan annanstans. Jag at min forsta black and white cookie. Yum! Pa vagen tillbaka till Grand Central Station sa gick vi in pa en pub och tog varsin ol.
Nu ar vi tillbaks i Stamfor igen. Det ar sista kvallen vi spenderar har. I morgon kl. 15 checkar vi in pa vart forsta hotell The Fitzpatrick. Vi kommer att aka in tidigare och lamna av vara vaskor, sen sa beger vi oss ut. Jag vill ner till Lower East SIde och Soho. Ga och kolla i roliga affarer. Sa vill jag aven ata en Knish (tror jag det stavas), och Tom vill ner till Chinatown och ata kinesmat, sa det far det bli till middag i morgon kvall.
I dag har det typ duggat hela dagen. Det ar inte sa jattevarmt direkt, men det ar sa fuktigt i luften att det kanns himla varmt. Fuktigheten gor att haret mitt krullar till sig ocksa. Spelar ingen roll att jag anvande platt tangen i morse heller. :D

Annars har vi haft det valdigt roligt. TOm ar en bra reskamrat. Vi garvar mycket tillsammans. Vi ar bada valdigt "easygoing", och ar oppen for vad den andra vill gora.

Nu ska jag satta pa mig mysbrallorna och kolla pa teve. Nu vet jag verkligen inte nar jag kommer att uppdatera igen.  Ha det bra allihopa!

Kram fran mig i det stora applet!

Kommentera inlägget här :