Ett snabbt hej!

Det ar sondag i dag och vi har nyss checkat in pa vart nya hotell. Det ar inte alls lika fint som det forsta men det far duga. Priset var bra i alla fall. I dag ar det varmt som attan, och jag har tagit en liten lur. Vi var ute och gick i fyra timmar i Upper West Side. Dar hittade vi en liten restaurang dar vi at en mysig SUnday Brunch. Efter brunchen var jag pa en loppmarknad, kopte dock inget. Efter det gick vi vidare till Central Park.  Vi kollade vart vi ska hyra bat i morgon. Vi ska ga dit nar de oppnar, och hoppas att det inte ar lika mkt folk som det var i dag.

Vi har haft det valdigt roligt. I fredags var vi nere i Noho, West Village, och lite av Soho. Vi promenerade i sju timmar den dagen! Manhattan ar verkligen enormt! Vi at en massa gott lite har och dar, gick in pa coola butiker och shoppade lite. Noho ar verkligen harligt! Fredagskvallen spenderades pa hotellrummet da vi bada var helt slut. :D

Lordagen sa gick vi till en loppmarknad i Hells Kitchen. Det var coolt! Kopte lite smatt och gott dar. Efter det var vi pa The Intrepid. Det ar en gammal krigs "bat". Det ar inte en bat direkt, utan en enorm farja. ENORM! Det ar nu ett museum. Det var coolt. Vi gick aven in i en Concorde. och in i en u-bat.

Nu ar det som sagt sondag eftermiddag, och vi ska ut pa stan. Tom ar redan ute, och jag ska mota honom vid Columbus Circle. Far se vad vi hittar pa i kvall. Jag kanner att jag borjar bli lite hungrig nu i alla fall.

Kram pa er!

PS: Det finns datorer har pa hotellet, sa det ar ett stort plus. Jag skriver mer i morgon. Kanske kan jag till och med satta upp ett kort.

Kommentera inlägget här :