Nyårsafton.

Jag ska jobba hela dagen, men bara till klockan 20. På nyårsafton så får vi ju klä upp oss, men jag är inte i form för att göra det direkt. Jag ville inte köpa en mamma klänning som jag bara kan använda en gång...., och det är ju inte så att jag vill använda höga klackar som jag vanligtvis gör heller, så det blir inget. Men men. Jag får "dekorera" mig med örhängen, ringar, och snyggt smink i stället. :-)

Jag hoppas att ni alla får en trevlig nyårsafton vad ni än gör. Själv kommer jag nog sova vid tolv slaget. Måste ju jobba tidigt i morgon igen. Kanske att vi svirar till det här hemma med nån god mat, får se.

Jag har ett inlägg som kommer upp i kväll. Det är redan skrivet. Vi hörs nästa år igen! Kan knappt fatta att det är 2011 snart!!!

Kram på er!

Kommentera inlägget här :