Dagens.

Dagens humör: Ar pa ett neutral humor i dag.

Dagens mående: Mar lite illa, och huvet snurrar lite. :/

Dagens borde:
JAg maste plugga!!! I stallet for att sitta har och blogga. :-D

Dagens frisyr: Haha, har keps i dag. Jag behover klippa mig, det borjar bli langt.

Dagens smink:
Inget smink, har inte ens duschat i dag.

Dagens klädsel: Mysbrallor, t-shirt, och gympadojor.

Dagens planer: Plugga sa mycket som mojligt. Lara mig om blodet och vad som kan handa dar.

Dagens materiella vill ha: Vill ga och shoppa lite pa Junkee, hittar alltid nat fint dar.

Dagens fundering: Hur kommer det att ga for mig i skolan egentligen?

Dagens beroende: Kaffe med creme brulee smak.

Dagens tråkigaste: Jag ar har pa bibblan nar jag skulle kunna vara ute i solskenet.

Dagens längtan: Längtar tills jag ar klar har.

Dagens superlängtan: Langtar tills Sportlovet da jag ska ner till LAS VEGAS!!!

Dagens tidning:
Ingen.

Dagens låt: Har "Imma be" i huvudet. Usch, gillar inte alls den.

Kommentera inlägget här :