Öken värme!

Ja, nu har sommaren kommit till Nevada. Det är varmt som in i öknen här nu. Kollade just och det är 36 C ute, och det ska tydligen bli upp mot 40 C i veckan som kommer. Pust! Jag var just ute och planterade en Calla lilja i trädgården. Vi var på Walmart i morse, och jag var bara tvungen att ha den. Jättefint blev det!

I dag är det söndag, och jag är ledig från jobbet. Jag är ledig till och med onsdag. Ska bli hemskt skönt. Det enda tråkiga är att Tom åker och fotvandrar runt Lake Tahoe i morgon. Han kommer vara borta till och med nästa måndag. (Viskar: Men om jag ska vara ärlig så tror jag att han kommer att komma hem tidigare, men säg inte det till honom. Haha!) Så i morgon bitti ska jag köra honom dit upp och lämna av honom. Så får vi ser hur det går. Det är en jäkla massa mil han ska gå. Han kommer att ha mobilen med sig, så vi kommer att kunna prata på kvällarna.

Jag har inte så mycket planerat när han är borta...ska gymma lite, en kompis vill gå på Kickboxing i morgon, kanske shoppa också...Jag och Michelle har pratat om att åka till Lake Tahoe på tisdag, men jag tror att hon är sur på mig för att jag inte vill jobba åt henne i morgon, så vi får se om det blir av. Jag har även köpt lite grejer för att göra pedikyr, fötterna mina är så himla torra nu när jag går barfota nästan varje dag. Promenixa med Peanut ska jag också göra. Vi går ut och går tidigt på mornarna innan det blir för varmt, det är så härligt då.


Jag tror jag ska kolla på en film nu. Vi hörs lite senare!

Kommentera inlägget här :