Jag visste det!

Vaknade i morse och sag att det var sno pa marken! Vad det inte det jag sa for ett tag sen? Att det skulle snoa minst en gang till forrans varen ar har, ska tydligen snoa lite till i natt ocksa. Usch vad jag ar trott pa det kalla vadret nu. Mina krokusar har nog dott av kylan skulle jag tro.

Jag ar som vanligt pa bibblan. Ar sa trott nu. Sov skit daligt i natt. Somnade inte forrans halv tre i morse, lag bara och vred och vande pa mig. Somnade till slut, men vaknade vid sex av att Peanut hostade. Hostade riktigt ordentligt och slemmade och hade sig. Jag klev upp och googlade kennel hosta och alla symptom stamde in pa honom. Sa jag ringde vetrinaren och akte in pa en gang med honom. Vetrinaren undersokte honom, men sa att det inte var kennel hosta. Han har typ bara en forkylning. Sa han fick host medicin och sa akte vi hem. Besoket fick vi helt gratis ocksa. Det var snallt. Sa nu ska Peanut ata piller tre ggr om dagen i tio dagar. Jag lindar in pillret i en ost skiva, det gillar han. Han svaljer det helt. :) Lill gubben min, hoppas han blir bra nu.

Nu ska jag fortsatta plugga.

Kommentarer :

#1: mamma

´´mommas´´gosse,krya på dig...

skriven

Kommentera inlägget här :