TRÖTT, men jag har choklad. :-)

Jag är hemkommen från Walmart för en liten stund sen. Innan dess var jag på en kort, kort promenad med Peanut. Jag är i alla fall helt slut nu. Tom har nu gett mig order om att inte kliva upp från soffan resten av dagen, och jag håller faktiskt med honom. I vanliga fall protesterar jag, men inte i dag.

Så vad köpte jag på Walmart då? Ett speciellt tvättmedel till bebisen. Bra för bebisar, har inte parfym i sig. Köpte även ett par korgar/lådor som jag tänkte lägga, papper som man lägger i botten på lådor....och så choklad!!! Haha! Cadbury Cremé Eggs! Mina favoriter! Choklad ägg med kladdig fyllning! Mmm.

Så nu ska jag titta på film, och äta goda ägg. :-)

Kommentarer :

#1: Martina

Usch de såg verkligen inte goda ut haha Som löskokta ägg med choklad runt!

Vad är det i dem egentligen?

skriven
#2: Joy

Håller med föregående om chokladen. Men samtidigt ser de SÅÅÅ goda ut att jag ABSOLUT vill ha! :)

gravid

skriven

Kommentera inlägget här :