Tillbaks till vardagen igen.

Ja, som rubriken säger---tillbaks till vardagen igen. Vad gjorde jag innan mamma kom hit egentligen? I dag har vi spenderat morgonen med att faxa försäkringsbolaget lite papper, sen åkte vi till Walmart och handlade blöjor (Amelia har gått upp ännu en storlek!), och nu har vi ätit lite lunch. Jag väntar på att Tom ska komma hem, så att jag kan gå och gymma. Jag vill verkligen fortsätta med det.

Mamma är hemma nu i alla fall. Ett par timmar senare än beräknat, men hon kom fram. Skönt att hon är hemma. Det känns mycket bättre i dag för mig. Även om jag grät en skvätt förut. Jag ser fram emot att börja skypa [Skajpa] med henne när hon är redo för det.

I dag är det apvarmt. Amelia ligger på golvet och snurrar runt, och jag dricker ett glas juice och tittar lite på "16 and pregnant". Skulle ha dammsugit, men det får vänta tills i morgon.

Nej, nu piper Amelia lite grann, ska lägga mig bredvid henne på golvet. :-)

Kommentera inlägget här :