Att göra.

I dag skrev jag en "To do" lista till oss (mest till Tom). Kul för honom att komma hem till, eller hur? :-D Det är en salig blandning av grejer som behövs göras innan vintern kommer. Jag tror jag kom  upp med minst 20 grejer.

En utav de är i alla fall att köpa en ny garderob till Tom. Han ska nu flytta ur den lilla garderoben som är i Amelias rum, för jag vill ha den till henne. Så jag har kikat i IKEAs katalog som kom i brevlådan förra veckan. Jag visade de för honom i går kväll och jag tror att han gillar idén. Garderoben kommer stå i vårt sovrum. Vi bor ju i världens minsta hus typ, så det kommer att bli trångt, men det är ok.

Så nu har vi bestämt att åka i början på oktober! Ska bli roligt! Men innan dess så har han att göra med annat..... ;-)


Bild från www.google.com.

Kommentarer :

#1: Martina

Jag brukar alltid tänka att det inte spelar någon roll om det är trångt i sovrummet för där ska man ju ändå bara använda sängen.

skriven

Kommentera inlägget här :