Sleep.

Vi skippade simningen i dag efterssom Amelia inte var på topp när vi vaknade. Febern kommer och går och hon är så svullen i munnen sin. Just nu knatar hon runt med sin lära-gå-vagn i hela huset. Så just nu mår hon bra. Jag hoppas hon sover bättre i natt. Natten som var så vaknade hon lite efter midnatt och Tom gick och hämtade henne. Jag låg och sov på mage och hon kom krypandes över till mig och la sig ner på min rygg och somnade. Jag vaknade av att hon låg där och snusade. Hon vaknade inte av att jag flyttade på henne.

Jag har vant mig vid att hon sover i sin egen säng nu. Så himla skönt att sova hur jag vill. Jag tror att hon tycker det är skönt att ha mycket rum att röra omkring sig på.


Nej, nu ska jag sluta. Håller på att svettas i hjäl här inne. Första dagen med riktig värme: 28 C. Jag vill bara smälta bort i en liten pöl typ. :D

Kommentera inlägget här :