Sista dan i juni.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev. Det har verkligen inte hänt mycket här egentligen. Dagarna flyter på som vanligt. Amelia mår bra, jag mår bra, och Tom och Peanut med. :)

Om mindre än tre veckor är vi i Sverige! Det börjar kännas att vi ska ut och resa. Allt jag tänker på är vad som ska med, vad jag ska hinna göra innan vi åker osv.

Amelia och jag har varit på gymnastik ett par ggr. Det har varit roligt. Det är bra att hon får träffa lite barn. Inte för att hon leker med dem eller så, men det är kul att hon får se andra barn i alla fall. :)

Nej, nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite. Vi var ute på en långpromenad i värmen, och nu ligger Amelia och vilar. I eftermiddag ska jag i väg med en kompis och titta lite secondhand butiker.

Ha en fin helg!

Taggar: gymnastik, Sverige, resa, semester, secondhand butik;

Kommentera inlägget här :