Sverige.

Planerar för fullt vår Sverige resa. Hotell har vi bokat i Vasastan i en vecka. Ska bli härligt. Det är Toms sista vecka där, så då tänkte vi göra Stockholm rejält!

Mycket annat som ska fixas också. Vi har tillgång till bil när vi är där, vilket är suveränt! Kanske, kanske att vi tar en tripp till Finland, men vi får se. Jag försöker få tag på far min också, så att jag kan träffa honom nere i Bryssel. Det var ju ett tag sen vi träffades.

Mycket smådetaljer som ska fixas känns det som. Barnvagn vill jag helst inte släpa med mig, likaså bilbarnsstol. Mamma har fått tag på en barnmatstol i alla fall. Och så ska jag få låna en mobiltelefon av henne också. Det kostar skjortan om jag ska använda min iphone där borta.

Ja ja, vi längtar i alla fall! Tom ska härom dagen att han bara behöver jobba 70 dar till! :)

Kommentera inlägget här :