Back in the gym again.

I går var jag på gymmet för första gången sen innan jag åkte till Sverige. Vi förnyade medlemsskapet förra veckan, och jag har förberett mig mentalt på att gå dit igen. JAg vet inte varför jag är så nervös. Men häromdagen så var jag på Walmart för att köpa lite bubbelbad och lotion till Amelia, och jag gick förbi underklädesavdelningen. Där reade de ut en massa fina underkläder för bara några dollar, och jag hittade en Fruit of the Loom bh för bara en dollar! Kap! Jag prövade den inte ens, vet bara att det var min storlek. När jag kom hem prövade jag den....och såg mig själv i spegeln.....Sh*t alltså! Så det var det som fick mig att gå till gymmet i går. Nu är det dags att komma i form igen!
Sorry för den långa sidnoteringen....Man kan i alla fall ringa en timme innan klassen börjar för att skriva upp sig på en lista, och när jag ringde så var den redan full! Då har de börjat med nåt nytt, att man kan skriva upp sig online SEX timmar innan klassen börjar. Så jag gick på nån klass som heter TRX i stället. Det är som en snabb Pilates ungefär. Det var kul faktiskt, men inte alls lika utmanande som Crossfit är. I dag är jag redo! Om tio minuter kan jag anmäla mig på internet!
 
 

Kommentera inlägget här :