Lång dag.

Gårdagen var en utav de längsta dagarna jag varit med om. Amelia var gnällig HELA dagen i princip. Hon ville inte göra nånting alls. Ingenting dög. Vi var på story time i går och hon ville knappt vara med i nåt där. Hon ville bara sitta i mitt knä. Vi kom hem och hon grät. Hon tystnade äntligen när hon somnade, men så fort hon slog upp sina blå så grät hon. Tills vi gick ut i trädgårn och vattnade. Efter det vart det bättre.

Jag brukar aldrig ge mig i väg så fort Tom kommer i från jobbet, men i går gjorde jag det. Så fort han klev innanför dörren så drog jag och simmade i 45 minuter. Sen duschade jag på gymmet, och tog lite tid på mig där. Himla skönt. När jag kom hem kände jag mig mycket bättre.
 
I dag verkar hon bättre, förutom (VARNING TMI nu!!!) att hon hade världens monster diarré för en stund sen. Kanske att hon kände sig konstig i magen i går? Jaja, vi får hoppas att det blir en bättre dag i dag.
 
Inga direkta planer i dag. Kanske att vi går på gymnastik vid elva tiden. Och sen parken i eftermiddag kanske. Vädret kommer att vara superfint nu i veckan. Härligt!
 
Nej, nu ska jag läsa lite böcker för lilla fröken.
 
 

Kommentera inlägget här :