Helg!

I dag var hela familjen och shoppade på Costco och Winco. Jag tror aldrig jag varit på Costco på en lördag, brukar ju alltid åka på en tråk-tisdag typ. Det var smakprov galore där i dag! YUM! Vi fick smaka smoothies, kakor, ost, indisk soppa, våfflor och en massa annat got! Amelia åt sin lunch där. Haha! Love it! :)
Efter det åkte vi till Winco och handlade mat för veckan som kommer. Så nu har vi så vi klarar oss ett tag. Vi vill börja äta mer vegetarisk mat, så vi inhandlade en massa gott till olika ratter som vi ska pröva i veckan. Kommer nog bli gott.
När vi var på väg hem från affären, så fick jag ett sms från Marina (min Svenska väninna) som undrade om jag ville träffas på en fika. Och det ville jag så klart! Så vi träffades på ett ställe som heter Tea Soul. De har en miljon olika tesorter där. Väldigt gott, och trevligt att se Marina så klart. Hon hade en låda med Svenska tidningar som jag fick. Kul!
 
Efter det åkte vi äntligen hem...Amelia tog inte nån lur i dag, så hon var helt slut. Ändå ville hon ut och leka i trädgårn när vi kom hem. Jag stod i köket och drack ett glas vatten, när hon kom fram och sa "saft?". Så hon fick ett litet glas hallonsaft. :)
 
Hon somnade klockan 19, och hon kommer nog sova till kvart over 6 i morgon bitti (som vanligt). Nu ska jag kolla på nån film, och göra varm choklad.
 
Ha det bra!

Kommentera inlägget här :