37.

 
Jag fyllde 37 år ung i lördags! Gammtant är jag nu. Vi har haft en mysig långhelg här. Det var Memorial Day i går. Vi spenderade helgen med att fixa i badrummet--som är ett store project än vad vi räknade med, men men. Vi har i alla fall ett nytt handfat där inne som är så himla fint! Jag är så nöjd med det. :) Vi var även och fiskade lite i går och i lördags. Jag fick en fisk i lördags och Tom fick FEM! Jag fick ingen i går, men Tom fick i alla fall två stycken.
 
Jag fick en pedikyr av Tom och en liten sten till mitt berlock armband som jag fick i Mors Dags present. Superfint! Pedikyren ska jag göra nästa helg tror jag så att fötterna blir fina till sommaren.
 
Så i dag är det i alla fall tisdag och jag har spenderat förmiddagen med att tvätta, dammsuga, damma, torkat fönsten och speglar, och vikt tvätt. Sen tog jag och Amelia och Peanut en långpromenad. Nu vilar hon och jag ska äta lunch. Det är mulet och lite småregnigt här så jag vet inte vad vi ska göra i eftermiddag. Kanske åka till lekparken en sväng?
 
Nej, nu ska jag äta. Vi är inne på vecka fyra av dieten och jag har gått ner 6 kilo. Låter ju inte alls mycket i kilo, det är mer i pounds. :D Kommer snart i mina riktigt skinny jeans. Kan knäppa dem, men det är tajt i magen. Känns fantastiskt i alla fall. Jag väger mindre än vad jag gjorde när jag blev gravid med Amelia. Woohoo!
 
Dags för lunch!
 
Älskar den här bilden. Tagen uppe i San Rafael Park för några år sen.
 
 

Kommentera inlägget här :