Dollar shopping.

I dag begav vi oss ut i kylan en sväng. i åkte till Dollar butiken. :D  Jag tänkte se om jag kunde få i hop en lite goodie bag till Amelia som jag kan ge till henne när jag är på BB. Hittade en massa roligt där, men oj vad jobbigt det var att gå runt efter en stund. Känns som om jag fått en rejäl spark i skrevet nu. :/

Så nu är vi hemma resten av dagen. Men lite skönt ar det att komma ut och se lite folk i alla fall. Killen i kassan frågade "du är gravid va?". Jag svarade "kind of". :D Och så frågade han om det var en pojke eller flicka, och när jag svarade "det är en pojke OCH en flicka" så höll han på att smälla av typ. Haha! Det är vanligaste reaktionen jag får när jag sager det.
 
Nu är det dags för lunch! Pasta och vitlöksbröd blir det. :)

Kommentera inlägget här :